Jornada de reforestació 14/11/2021 – Barranc de Barbassena

En castellano más abajo.

Desde Margalló – Ecologistes en Acció d’Elx i amb la col·laboració de ARBA Elx us convidem a acompanyar-nos el proper diumenge 14 de novembre a aquesta activitat amb la qual venim reivindicant des de fa uns anys la protecció de la zona donant-la a conèixer a la ciutadania. És una activitat per a tota la família on podràs descobrir el valor intangible de el lloc, així com aprendre a diferenciar les plantes i les seves estratègies de supervivència i, per descomptat, aportar el teu granet ajudant a combatre la desforestació plantant un arbre o arbust.

El punt de trobada per accedir a la zona se us enviarà per correu electrònic el divendres 13 amb la resta d’indicacions per a gaudir de manera segura i saludable de l’activitat. Després haurem de caminar uns 15 minuts fins arribar a la zona del barranc on es realitzarà l’activitat.

Plantarem una varietat d’arbusts autòctons de les nostres serres, en concret: Llentiscle, Ullastre, Olivella, Lavanda, Romaní, Aladern, Albaida, Arçot, Estepa y Periploca entre altres.

Recomanem portar roba i calçat còmode, gorra, esmorzar i aigua per beure. Si disposeu d’aixada o regadora, seran benvingudes. Més avall trobaràs un fullet amb recomanacions per fer una bona reforestació.

És imprescindible inscriure’s a l’activitat a través del formulari que hi ha al final d’aquesta pàgina. L’aforament està limitat.

10 h – Recepció al punt de trobada.

10.30 h – Presentació de la jornada i reforestació.

13 h – Comiat i fi de la jornada.

 

Castellano

Desde Margalló – Ecologistas en Acción de Elche y en colaboración de ARBA Elx os invitamos a acompañarnos el próximo domingo 14 de noviembre a esta actividad con la que llevamos unos años reivindicando la protección de la zona dándola a conocer a la ciudadanía. Es una actividad para toda la familia, donde podrás descubrir el valor intangible del lugar, así como aprender a diferenciar las plantas y sus estrategias de supervivencia y, por supuesto, aportar tu granito ayudando a combatir la deforestación plantando un árbol o arbusto.

El punto de encuentro para acceder a la zona será a la farmacia de Peña de las Águilas, desde donde iremos tratando de minimizar el número de coches a la zona de aparcamiento cercana al barranco. Después tendremos que caminar unos 15 minutos hasta llegar a la zona del barranco donde se realizará la actividad.

Plantaremos una variedad de arbustos autóctonos de nuestras sierras, en concreto: Lentisco, Acebuche, Olivilla, Lavanda, Romero, Aladerno, Albaida, Espino Negro, Jara y Periploca entre otras.

Recomendamos llevar ropa y calzado cómodo, gorra, almuerzo y agua para beber. Si dispones de azada o regadera, serán bienvenidas. Más abajo encontrarás la ubicación en el mapa del punto de encuentro y un folleto con recomendaciones para hacer una buena reforestación.

10 h – Recepción en el punto de encuentro.

10.30 h – Presentación de la jornada y reforestación.

13 h – Despedida y fin de la jornada.

 

CONSELLS I RECOMANACIONS / CONSEJOS Y RECOMEDACIONES 

DESCARREGA EN PDF / DESCARGA EN PDF

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ / FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN

 

Comparteix

2 Comments

  1. Hola.
    Aquest diumenge no podrem assistir a la jornada de reforestació. Estem apuntats dos adults: jo, Rosario Ausina Romero (i els meus 3 fills) i la meua parella Carlos Ortiz Marchante.
    Sento avisar amb tant poc temps.
    Feliç jornada. Felicitats per l’activitat.

Leave a Reply